среда, 29. фебруар 2012.

KAKO UBRZATI RAST KOSE?

Kako ubrzati rast kose?


Ovo me devojke i zene najvise pitaju, mada mi od kad znam za sebe kosa brzo raste, naravno da postoje trikovi koji taj proces dodatno ubrzaju. Skepticne ste? I ja sam na pocetku bila, ali su me sami rezultati demantovali. Nista ne gubite ako probate, posebno zato sto nije rec o skupim preparatima.

Pletenice - Mozda smesno zvuci, ali pre spavanja ispletite pletenice. To ce uticati i na kvalitet kose, koja se nece kidati i mrsiti u toku noci. Ukoliko ovo budete redovno radile, relativno brzo cete i videti rezultate. Naravno, ne nesto drasticno, ali uz jos neki trik + pletenice, bice i te kako vidljivi.

Kopriva, kopriva i samo kopriva - Pomoci ce, u bilo kom obliku ona bila. Bilo da je jedete, pijete caj, stavljate na kosu kapi koprive ili ispirate kosu cajem od korena koprive, rezultati nece izostati. Najbolje bi bilo kada bi koristile i sampon od koprive. I to neki najblazi, od onih litarskih. Da, da. Verovale ili ne, skupi samponi su prepuni silikona koji su na neki nacin stetni za kosu, ovo ce vam odmoriti kosu i samim tim ubrzati njen rast.

Voda od krompira - Mozda cudno zvuci, ali kada skuvate krompir, nemojte prosipati vodu. Prelijte kosu istom. Ima puno vitamina koji uticu na rast.

Masaza glave - E, meni je ovo najneverovatnije zvucalo. Kao, ja da masiram glavu? I od toga ce mi rasti kosa? Ma, vazi! :) Ali, razmisljah jedno vece o tome i kao, sto da ne probam, nece skoditi u svakom slucaju. Verujte mi da pomaze, ubrzava cirkulaciju, i time otklanjamo sitne cestice od sampona koje su zapusile pore, tako da kosa moze slobodno da raste.

Pantenol rastvor - Verujem da su mnoge od vas cule za njega. Moze se kupiti u svakoj apoteci, cena je do 200din. Trebalo bi da se nanosi dva puta dnevno na teme. Moze da se razblazi vodom, ali ne mora. Ne masti kosu, kao voda je, ne ispira se, samo sto je malo tesko naneti ga jer je tako tecan. Najbolje je staviti ga u neku bocicu od sreja, pa ga tako prskati.

Ricinusovo ulje - Po internetu kruze price da od njega raste nova kosa. Zabluda. On takodje ubrzava rast, za rast nove kose je sve to malo kompleksnije i mislim da home made recepti tu ne pomazu. Prilicno je jeftin, oko 150din. Mana mu je sto je jako gust, pa je jako, jako tesko naneti ga. Ali kad uvezbate, to vise necete ni primecivati. Ili mozete da ga malo zagrejete, postace redji.


Livadski med - Ovo je jedan od americkih trikova. Devojka iz amerike, koja ima veoma dugu i sjajnu kosu mi je to rekla. Livadski med stavi na teme, i kosa raste kao luda. On je, cini mi se, najgori za nanosenje od svega sto sam probala. Kao lepak, ali nista strasno. Pozeljno je drzati ga preko noci, ali i par sati znaci kosi.

Kontraceptivne pilule - Savet od iste devojke. Kontraceptivne piluloe (bilo koje) dodati u sampon i normalno prati kosu. Dobro bi bilo da pustite da odstoji bar minut. Ne cudi me sto od toga kosa tako brzo raste, ipak su one prepune hormona.

Pivski kvasac - Ubedljivo najbrzi nacin da vam kosa poraste. Ali retko ko je ovo izdrzao. Ukus mu je uzasan, a treba se uneti po 1 - 3 kasicice dnevno. Najbolje je pomesati ga sa vodom ili sokom, i brzo popiti. Opet kazem, ovo je najbrzi nacin da vam kosa poraste, ali i najtezi. Od ovoga takodje rastu i nokti i dobro je za ceo organizam. Pa ko moze... :)

Brahmi Alma ulje - Sigurna sam da sve znamo kakvu kosu imaju zene iz Indije. Ko ne zna, neka baci pogled na njihove serije koje se prikazuju kod nas. :) Ma, ja cu vam reci! Imaju divne duge, guste, sjajne kose. Navodno se tajna krije u ovom ulju. Konacno ga ima i kod nas, kosta oko 300din. Treba malo masirati teme njime i drzati to preko noci. Kosa je divna, sjajna, jaka, to se vidi vec nakon prvog nanosenja. Za rast ipak treba malo sacekati.

Toplota nikako - O, ovo tako tesko zvuci. Posebno nama koji smo navikli na peglu i figaro. Ali bilo bi dobro odloziti to sto je duze moguce. Ukoliko ne mozete skroz da se odreknete "toplote ubice", dobro bi bilo da bar sa peglanja predjete na feniranje. To je svakako bezbolnije resenje. Umesto figara kupite tvistere. To su oni sundjerasti uvijaci za kosu. Ima divnih pletenica, kao sto su riblja kost na 101 nacin i slicno, to ce sacuvati vasu kosu od spoljnih faktora, a o izbecicete feniranje. Ukoliko nekad bas morate da ih koristite, pri pranju kose stavite dooosta pakovanja i koristite bilo koji preparat za zastitu od toplote.

Kokosovo ulje - Ono ne utice konkretno na rast, ali dobro je nanositi ga krajeve, kako bi sprecili pucanje kose i samim tim cete odloziti sisanje dosta dugo. Niko ne zeli ono sisanje na svakih mesec dana.

Muckalica - Uzasno smrdi, moram priznati, ali vredi. Skuvati caj od korena koprive, dodati 2 glavice belog luka i ostaviti to da odstoji 15 dana na suvom i mracnom mestu. Nakon 15 dana dodati tome malo sirca i pica i time ispirati. Sumnjam da ce mnoge o vas ovo isprobati, ali dobro je i kod  abnormalnog opadanja kose.

Farbanje kose - Najbolje bi bilo ne farbati je uopste, ali ukoliko bas ne mozete da odlozite farbanje, stavite malo kokosovog ulja u farbu, nece uticati na boju, a zastitice kosu.

To bi bilo to drage moje, mozda sam nesto propustila, ali ako se setim napisacu. Jos nesto, ne mozemo ocekivati da ovo jednom primenimo i kosa je odmah 1cm duza, zar ne? Za rezultate je ipak potrebno da prodje bar mesec dana. Ne morate sve ovo koristiti. Tj. i ne mozete sve ovo staviti odjednom. Mozete naizmenicno koristiti 2-3 stvari. Srecno i javite rezultate! :)
I da, ako vas jos nesto zanima, slobodno pitajte. :*



19 коментара:

  1. uz ovaj sampon,jel sme da se koristi balzam i koji?

    ОдговориИзбриши
  2. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  3. Da li mora da se opere kosa pre nego sto se stavi med na teme ? :)

    ОдговориИзбриши
  4. milice a sta si ti tacno koristila od navedenih stvari pa ti je porasla?

    ОдговориИзбриши
  5. kako se stavlja med na teme? da ga malo istopim na toploti, na suvoj ili mokroj kosi?

    ОдговориИзбриши
  6. i jos nesto. Cula sam da je za plavu kosu najbolji sampon od kamilice, od koprive mi bude mnogo kruta kosa, s obyirom da je kovrdzava? Molim Vase misljenje ;-)

    ОдговориИзбриши
  7. Moja kosa se puno mrsi.takoreći pretvori se u rezance, samo 10 minuta nakon češljanja i tako mi i šiške stvaraju veliki problem jer se pretvore u rezance i ružno izgledaju , frizerka mi je rekla da mi je dlaka previše tanka pa zato , da li imate neki savet za jačanje dlake i slično ? :-)

    ОдговориИзбриши
  8. Ja sam svuda tražila Brahmi ulje nigde ga nema a u apotekama nikad čuli

    ОдговориИзбриши
  9. kako se stavlja med na teme molim odgovor sto pre.

    ОдговориИзбриши
  10. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  11. Koliko je dovoljno staviti kontraceptivnih pilula u sampon? To jest koliko otprilike ide pilula na koju kolicinu sampona?

    ОдговориИзбриши
  12. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  13. Jer treba staviti vodu od ociscenog krumpira ili od skuvanog krumpira

    ОдговориИзбриши