четвртак, 1. март 2012.

PUT DO BLISTAVOG TENA

Ljudi me cesto pitaju kako to da imam tako blistav ten, a koza mi je po prirodi masna i svi koji imaju takvu kozu znaju da je tesko odrzavati je. I meni je drugo trebalo da je upoznam, shvatam da je glavni problem bio u neadekvatnoj nezi.
Tecne pudere bacite u smece. Masna koza i tecni puder nikako. Devojke cesto misle da ce tecnim puderom prekriti nedostatke. Ne, samo ce ih jos vise istaci. On ce vam i zapusiti pore pa ce koza postati sklona aknama. Resenje je puder u kamenu.

Ne tretirajte kozu previse. Moja najveca greska bila je ta sto sam svakog dana koristila mnooogo raznoraznih (jakih) preparata da mi se koza toliko navikla na njih.. toliko da mi izadje akna samo ako slucajno dotaknem lice, ili se nadjem u prostoriji u kojoj ima malo vise prasine. Umivajte se ujutru i uvece sto blazim sapunom.

Jednom ili dva puta nedeljno uradite piling lica. Najbolje bi bilo da piling napravite same. Ja obicno pravim piling od meda i secera. Nezno masiram lice time i isperem mlakom vodom.

Temeljno skinite sminku. Ovo je takodje jako vazno. Ako se sminka duze zadrzi na kozi docice do zacepljenja pora.

Persun. Iseckajte persun i utrljajte u lice. Zatim lice naparite i ocistite alkohlom. Rezultati su fantasticni.


Нема коментара:

Постави коментар